maanantai 29. marraskuuta 2010

Mä tykkääN maanantaista!

Kun viikko alkaa sillä, että herää sanoihin "ooksä nukkunu pommiin?", voisi kuvitella, että herääminen ja arkeen nouseminen ei ihan jaksais kiinnostaa. Päälle vielä paniikkipuhelu pomolle et "nyt on tapahtunut jotain ennenkuulumatonta", johon vastauksena nauraen että "no oon täällä Köpiksessä vielä viettämässä palkkiovpaata et evvk", niin jippii!! Mutta aika nopeesti sängystä noustua älysin, että mähän oon nukkunut äärimmäisen hyvät (ja pitkät haha) yöunet ja oon ihan virkeä, eli ei muuta kuin töihin lampsis ja ihanaa viikkoa kaikille! Paras kohta päivässä: töiden jälkeen kierteilin kaupoissa (siis MINÄ!) ja ostelin erinäisiä asioita ja sit tittidii arvatkaas vaan kenet näin Forumissa? No MuNgolife-Annan!! Ja eiku tekstaria Saaralle ja kikattelua kaulaliinaa vasten hihi! Joo ja jos se ei olis vaan kävellyt ohi, niin olisin ehkä voinut mennä ihan face-to-face kertomaan, että tykkään sun blogista. Mut sit ku älysin, mitä tapahtuu, ni oli jo liian myöhäistä (ellen olis halunnut juosta perään, ehkä parempi että en...?). Ja sit jatkoin kiertelyä erään erityisspesiaalimaunin kanssa ja ostin vielä erinäisiä ja UPEITA asioita. Paitsi sit loppu rahat, oho.

Mutta mites te muut, olisitteko juosseet Annan perään? Entä mitäs sanotte siitä, että NUKUIN POMMIIN!!! (Oikeesti, ennenkuulumatonta, mutta erinäisistä kelloradion lainaamisskenaarioista johtuen kelloradion volume oli kierähtänyt nollaan ja kello siis soi iloisesti ja pitkään, mutta ilman ääntä.)

Ihanaa viikkoa kaikille!

<3 R

ps. Milloin lauletaan joululauluja?

2 kommenttia:

  1. Upeeta. Todennäköisesti oisin mäki vaan hihitellyt huiviini, haha.

    Mut toi pommiin nukkuminen on kyl aika mieletöntä! Ja täytyy tässä mainostaa et heräsin äsken ja totesin että oon nukkunu hyvät unet tosi pitkään aikaan! Aika kivaa sellanen. Kivaa viikkoa sinnekkin :)

    VastaaPoista
  2. Mä en kyllä ois myöskään juossu..en tiiä miks, mut mulla on joku sellanen ihmejuttu et en vaa voi paljastaa tunnetuille ihmisille et tunnistan ne..hassua, mutta totta. Aina ku nään jonku (ihan kunnon kuuluisuudenki) niin yritän pitää naaman peruslukemilla ja olla ihan ku en huomaiskaa. Oon outo..tiiän!

    VastaaPoista