maanantai 29. marraskuuta 2010

Ystävyys

Tänään on ollu ihana päivä. Tulin suihkusta ja olin just pukemassa päälle ku mun kämppis huusi, että mulle on tullu paketti. Olin ihan et "MITÄ HÄH?!?" No..menin sit alakertaan ja siellä se lähetti tosiaan odotteli mua paketti kourassa. Kuittasin sen tärisevin käsin ja hipsin äkkiä yläkertaan mun huoneeseen...ja voi että mitä sieltä paljastukaan. Mun ihanaiset ystäväni olivat lähettäneet mulle yllärin, joka koostui kirjeistä<3, valokuvista ja muusta mukavasta! Oon niin otettu ja kiitollinen, että mulla on tollasia ystäviä. On kyllä ihana palata takaisin kotiin ja päästä viettämään huippubileitä kaikkien rakkaiden kanssa. Oon onnellinen!!!

-H

1 kommentti:

  1. Jeee! Ihanaa että paketti kerkis perille! Oli muuten hiukka hankalaa esim eilen Skype keskustelussa olla mainitsematta tota pakettia, et ONKSETULLUJO?? ehe :D enää 3 viikkoa niin oot taas Suomessa ja sit BILEET!

    Oot kiva <3

    VastaaPoista